Podróże służbowe – udogodnienia w hotelu
Każdy podróżujący w celach służbowych ma jasno sprecyzowane oczekiwania. Jeśli w trakcie pobytu w hotelu potrzebujemy poświęcić choć część czasu na pracę, wówczas zarówno hotel jak i sam pokój muszą być dostosowane i umożliwiać nam komfortowe warunki.
Poniżej przedstawiamy kilka istotnych czynników:
1. Lokalizacja obiektu
Nie zawsze potrzebujemy lokalizacji idealnej ale zawsze cenimy sobie informacje takie jak: co się znajduje wokół wybranego hotelu? Co można zwiedzić w czasie przerwy od pracy? Jak poruszać się komunikacją miejską lub samochodem w pobliżu? Czy blisko hotelu znajduje się restauracja polecana na szybki lunch biznesowy?
2. Pokoje z wydzieloną częścią biurową
Gość tzw. biznesowy nie tylko wypoczywa w pokoju hotelowym. Nierzadko spędza długie godziny na pracy. W związku z tym, obowiązkowym wyposażeniem przystosowanego pokoju jest wygodne krzesło oraz dobrze doświetlone biurko wraz z licznymi źródłami podłączeń do prądu w pobliżu. Wygodnie, gdy tzw. gniazdka elektryczne są licznie rozlokowane w pokoju, gdyż gadżetów potrzebnych do pracy (laptopy, ładowarki, smartfony, itp.) posiadamy również wiele.
Pokój – jeśli nie dźwiękoszczelny – to choć umiejscowiony powinien być w cichej strefie obiektu. Nie do wyobrażenia jest przecież, aby prowadzić np. telekonferencję, gdy sąsiedni pokój użytkuje w tym samym czasie wieloosobowa rodzina z dziećmi 😉 (tutaj istotna rola działu Recepcji w przemyślanym rozmieszczeniu Gości w hotelu).
Idealnie, gdy pokój hotelowy jest na tyle duży, że po intensywnym, pracującym dniu, Gość wygodnie i komfortowo w nim wypocznie.
3. Szybkie łącze internetowe
Szybki internet to dzisiaj już norma w hotelach a przynajmniej takie oczywiste być powinno!
Jest niezbędne aby potwierdzić czy umówić spotkanie, wysłać emaile, czy uczestniczyć w wideokonferencji firmowej. Brak szybkiego łącza bywa frustrujący i dobrze to rozumiemy 😉
4. Dostępny parking oraz śniadania
W służbowych podróżach Goście często przemieszczają się samochodem (firmowym bądź wynajętym) więc naturalna jest potrzeba pozostawienia auta jak najbliżej wybranego hotelu.
Śniadania – jako pierwszy i bardzo ważny posiłek dnia – przyczyniają się istotnie do wyboru a potem oceny hotelu.
W Hotelu Bayjonn udostępniamy naszym Gościom obfite i różnorodne śniadania, za które otrzymujemy wysokie noty 😉
5. Szybka i sprawna obsługa
Podróżujący biznesowo często działają pod wpływem presji czasu. Cenią sobie szybkie i sprawne zameldowanie a później wymeldowanie z hotelu. Codzienna pomoc obsługi – zamówienie taksówki, doniesienie do pokoju przedmiotów użytku codziennego (jak niezbędne żelazko chociażby) jest również bardzo ważne.
W Hotelu Bayjonn rozumiemy potrzeby naszych Gości – tych podróżujących prywatnie (wypoczynkowo) oraz biznesowo. Pochylamy się nad ich oczekiwaniami i staramy się obsłużyć tak, jak sami chcielibyśmy być obsłużeni.
Zapraszamy do wypróbowania naszej gościnności do Hotelu Bayjonn w Sopocie!